środa, 6 listopada 2013

Call center czyli próba cierpliwości...


W Ameryce wszystko można załatwić przez Internet lub przez telefon. Można ubezpieczyć samochód lub dom, otworzyć konto w banku, zamówić wakacje, kupić lodówkę, a jak coś przestało działać, call center pomoże rozwiązać problem.

Oto kilka sytuacji:

1. Telefon do R. Caribbean

Call Center: Dzień dobry, tu RC w czym mogę pomóc?
X: Dzień dobry, chciałabym rozmawiać z Panią Y.
Call Center: Jaki rejs chciałaby Pani dziś zarezerwować?
X: Nie chcę rezerwować, chciałabym porozmawiać z Panią Y, ona wie wszystko o rezerwacji. Została przypisana jako moja konsultantka i zna wszystkie szczegóły.
Call Center: Jak mogę pomóc Pani w rezerwacji?
X: Nie chcę rezerwować. Czy mogę rozmawiać z Panią Y!??
Call Center: Nie chce Pani rezerwować, czy dobrze zrozumiałem?
X: TAK! Jeśli nie mogę rozmawiać z Panią Y, to do widzenia.
Call Center: Było mi miło Pani dzisiaj pomóc. Do widzenia i dziękujemy, że zainteresowała się Pani RC. 

2. Telefon do ubezpieczalni.

Call Center: Dzień dobry tu Ubezpieczalnia Z, XYZ przy telefonie.
X: Dzień dobry, nazywam się  Frania, chciałabym się dowiedzieć czy mogę dodać drugiego kierowcę do ubezpieczenia. Podaję Panu numer polisy: 1234567890.
Call Center: W czym mogę Pani dzisiaj pomóc?
X: Chciałabym się dowiedzieć czy mogę dodać drugiego kierowcę do ubezpieczenia.
Call Center: A jak się pani nazywa?
X: Frania
Call Center: Czy może pani przeliterować?
X: F R A N I A
Call Center: Dziękuję. Czy może pani podać numer polisy?
X: 1234567890
Call Center: Czy to 123098765?
X: NIE, powtarzam 3 raz!! 1234567890!!!
Call Center: O przepraszam. Dobrze, więc w czym mogę pani dzisiaj pomóc?
X: Chciałabym się dowiedzieć czy mogę dodać drugiego kierowcę do ubezpieczenia.
Call Center: A nie dodała już Pani drugiego kierowcy?
X: Nie!!!
Call Center: chce Pani dodać go teraz?
X: Jeśli mogę to tak.
Call Center: Czy mogę prosić jeszcze raz numer polisy?
X:1234567890
.......

3. Telefon do kablówki.

Call Center: Dobry wieczór Pedro Garcia, Kablówka.
X: Dobry wieczór. Zaciął mi się dekoder. Próbowałam włączyć i nic, wyciągnęłam wtyczkę i po podpięciu ponownie, dekoder jest zacięty.
Call Center: Czy mogę prosić o numer kontraktu?
X: 12345
Call Center: Dziękuję. W czym mogę Pani pomóc?
X: Uh! dekoder się zaciął!
Call Center: Proszę poczekać, przełączę panią do działu technicznego.
X: OK.
Dział Techniczny: Dobry wieczór. W czym mogę pomóc?
X: zaciął mi się dekoder.
Dział Techniczny: Jak się Pani nazywa?
X: Frania
Dział Techniczny: Numer kontraktu proszę?
X: 12345
Dział Techniczny: Pani adres?
X ulica ABCDE 1234, 11-222 Waszyngton DC
Dział Techniczny: Telefon?
X: 123-456-789
Dział Techniczny: Dziękuję. Czyli zaciął się Pani dekoder, tak?
X: Tak, próbowałam włączyć i wyłączyć. Wyciągnęłam nawet wtyczkę, ale dalej nic.
Dział Techniczny: Czy telewizor jest włączony?
X: TAK
Dział Techniczny: Czy w dekoderze pali się zielone światełko?
X: TAK
Dział Techniczny: Proszę wziąć pilota od dekodera i wcisnąć MENU.
X: Nie działa. Mówię przecież, że się zacięło wszystko...
Dział Techniczny: Czy baterie w pilocie są odpowiednio włożone?
X: TAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dział Techniczny: Dobrze, czy może Pani wyłączyć dekoder z gniazdka i poczekać 10 sekund?
X: OK, zrobione.
Dział Techniczny: Proszę podłączyć ponownie dekoder pamiętając aby wetknąć wtyczkę do samego końca.
X: OK.
Dział Techniczny: Teraz powinno zadziałać.
X: NIE DZIAŁA!!!!!!!
Dział Techniczny: Proszę poczekać.... /melodyjka/
Dział Techniczny: Przepraszamy to problem z naszej strony. Powinniśmy naprawić usterkę w ciągu godziny. Miło mi, że mogłem Pani pomóc. Do widzenia.
X: Do widzenia....

1 komentarz: